Handelsbetingelser
gældende for følgende produkter:
– Super duper vedligeholdelsespakke
– Seriøs luksuriøs vedligeholdelsespakke
Bemærk: Generelle handelsbetingelser gælder også ved ovenstående produkter
Generelt
Opdateringer udføres i slutningen af måneden – du får en mail når jeg har gennemgået din hjemmeside.
Pris
Prisen på abonnement reguleres ved hvert årsskifte.
Når du opretter dit abonnement, låser du din pris på indeværende abonnement. Dvs. at prisen ikke kommer til at stige, så længe du beholder dit abonnement. Opsiger du dit abonnement, er du ikke garanteret samme abonnementspris, hvis du tilmelder dig igen.
Et abonnement er personligt og kan kun benyttes på én hjemmeside. Ønsker du flere hjemmesider, skal du købe flere abonnementer.
Bindingsperiode
Abonnementet har ingen binding, du kan til enhver tid opsige dit abonnement til månedens udløb. Se punktet: ‘Opsigelse’.
Indhold
Indholdet kan udskiftes eller reguleres løbende.
Så længe du har et abonnement, vil det ikke ændre sig, og indholdet vil ikke blive reguleret. Opsiger du et abonnement og tilmelder dig igen senere, er du ikke garanteret det samme abonnement, da indholdet kan have ændret sig.
Betaling
Betaling opkræves på faktura i slutningen af måneden. Der kan betales med bankoverførsel. Faktura skal være betalt senest d. 1.
Der forventes indført automatisk betaling med kort senere på året.
Tilkøb
Ønsker du min hjælp til noget, der tager mere end de 30 inkluderede minutter, opkræves almindelig timepris (2023) 1100 kr + moms for resterende tid. Der regnes for hvert påbegyndt kvarter. Jeg informerer naturligvis hvis opgaven overskrider tiden.
Pakkernes indhold
Begge vedligeholdelsespakker kan bruges på alle hjemmesider i alle cms, men punkterne: ‘Månedlig opdatering af tema’, ‘Månedlig opdatering af plugins’, ‘Månedlig opdatering af WordPress’ henviser til WordPress hjemmesider og kan ikke udføres på hjemmesider lavet i et andet CMS. Uudnyttede funktioner refunderes ikke.
Opsigelse
Abonnementet fornyes automatisk hver måned ved betaling af ny faktura, medmindre du aktivt opsiger det. Send en mail til kontakt@monicakruuse.dk hvis du ønsker at opsige dit abonnementet. Hvis du nægter at betale en faktura eller opkrævning, tæller det også som en opsigelse.
Ansvar
Der gælder samme betingelser som i mine generelle handelsbetingelser under punktet ‘Ansvar’.
Brug af ‘30 minutters teknisk eller designmæssig hjælp’
Du er selv ansvarlig for at gøre brug af dine 30 minutters hjælp på hjemmesiden. Bemærk at der kan forekomme ventetid. Du er garanteret hjælp inden for den måned, dit abonnement gælder, såfremt du kontakter mig senest 14 dage inden månedens udløb.
Du skal kontakte mig på kontakt@monicakruuse.dk og aftale nærmere.
Evt. ubrugte timer/minutter kan ikke overføres til senere og refunderes ikke.
Særligt for ‘Seriøs luksuriøs vedligeholdelsespakke’
For ‘Månedlig test af alle links på statiske sider’ og ‘Månedlig test af mobilvenlighed på statiske sider’ gælder:
Når du opretter et abonnement modtager du en liste over registrerede statiske sider på din hjemmeside, således at du ved hvilke sider, der bliver tjekket. Blog og webshop / produkter er altid ekskluderet.
Der kan maksimalt være 20 sider på listen.
Det står dig frit for at vælge og skifte ud undervejs.
Får du nye sider, bedes du sende mig en mail på kontakt@monicakruuse.dk så de kan inkluderes i næste måneds tjek. Bemærk at listen kun kan opdateres én gang om måneden – og ikke den første måned efter opstarts-registrering.
For ‘Månedligt placeringstjek i Google på 5 udvalgte søgeord’ gælder:
Du som kunde er selv ansvarlig for at vælge de 5 søgeord, jeg skal lave placeringstjek ud fra. Du bedes sende de 5 søgeord til kontakt@monicakruuse.dk. Sender du ingen søgeord, laves der ingen placeringstjek. Bemærk, uudnyttede funktioner refunderes ikke.
Fortrydelsesret
Ved køb af abonnement har du 14 dages returret, såfremt du ikke har benyttet dig af produktets indhold. Ønsker du at fortryde din tilmelding til abonnement, bedes du sende en mail til kontakt@monicakruuse.dk.