Anne Damgaard
LOGO, VISUEL IDENTITET
Anne Damgaard havde et logo, hun selv havde tegnet da hun startede sin virksomhed for år tilbage. Nu er det blevet tid til at få det logo tegnet op og rettet til.
Samtidig ønskede hun at få en visuel identitet hun kan bruge på alle sine platforme.

OPGAVEN
Annes gamle logo havde brug for en opfriskning og en professionel overhaling.
Samtidig havde Anne brug for at få defineret sit brand og sine farver, så hun kan fremstå som det troværdige og seriøse brand, hun er. Personligt havde Anne også brug for at få sat ord på sit brand og for at have de her farver, hun elsker, som hun kan tage frem og bruge hver gang, der skal laves noget i hendes forretning.
Løsningen
Kunde: Anne Damgaard

Logo

Visuel identitet
Løsningen var ikke lige til at finde. Vi var gennem mange fortolkninger af logoet – abstrakte, minimalistiske osv. Men til sidst besluttede Anne sig for, at hun egentlig var rigtig glad for sit oprindelige logo, og at vi skulle ligge os meget tæt op ad det.
Som sagt så gjort. Derfor er logoet Annes eget design, med viden der spreder sig som bølger. Jeg har bare tegnet det op og rettet det en smule til.
Farverne vi har fundet frem til repræsenterer havets blå farve og strandens lyse beige. Farverne skal tale om om optimisme, friskhed og naturen.
Nu er der styr på, hvilke farver Anne skal bruge i sin forretning for at hendes brand fremstår som en professionel helhed på alle platforme.