Martin Østergaard
WEBSITE, LOGO, VISUEL IDENTITET
Martin Østergaard havde en gammel hjemmeside. Den var rodet og uddateret med gammelt indhold og alt for mange tilfældige løsninger. Martin havde mistet overblikket og brugte kun nogle få sider til det mest nødvendige.
Efter en grundig SEO optimering blev vi enige om, at den gamle hjemmeside måtte pensioneres, og en ny træde i stedet.

OPGAVEN
Opgaven bestod i at overføre alt det brugbare indhold fra den gamle hjemmeside til den nye, og i at lave nyt indhold der hvor der var behov.
Martins visuelle identitet var ikke-eksisterende, og han havde ikke noget logo. Derfor skulle begge dele udformes inden hjemmesiden skulle bygges, så det kunne blive en flot ny helhedsoplevelse.
Det var også vigtigt for Martin (og mig), at alt det gode SEO arbejde, vi havde lavet med den gamle hjemmeside, kom med over på den nye på den bedst mulige måde.
Løsningen
Kunde: Martin Østergaard Rådgivning

Hjemmesidedesign

Visuel identitet

Logo

+30 sider

Illustrationer

Billeder

WordPress opbygning

Divi builder

Cookienotifikation

Dybdegående SEO

Responsivt website

Tekstforfatning og korrektur
Løsningen er blevet en flot ny hjemmeside, der er både rydelig og nydelig. Den har masser af udviklingspotentiale, og fremstår både professionel og gennemarbejdet.
Der er fjernet en masse gammelt indhold, der ikke var aktuelt mere, og lavet redirects og nye blogindlæg, til at erstatte de gamle.
Nyt indhold er lavet og sider er designet således, at Martins kunder bliver hjulpet bedst muligt, når de besøger hans hjemmeside.
Martin har fået overblikket tilbage og kan nu selv redigere sin egen hjemmeside efter behov.
Resultater
Flere
henvendelser via hjemmesiden
allerede første måned

Jeg er vildt glad for min nye hjemmeside. Den er mere let og munter i det visuelle udtryk. Og jeg har bedre muligheder for selv at lave pænt indhold sammenlignet med min tidligere hjemmeside. Jeg har samtidig en oplevelse af, at Google er mere glad for min nye hjemmeside. Faktisk var der nogle kunder, der skrev, at det var Google, der havde anbefalet mig - så det virker allerede. Det var på tide at opgradere, selv om min tidligere hjemmeside ikke var mere end 10 år gammel. Monica var den rigtige samarbejdspartner på det rigtige tidspunkt. Hun blev anbefalet af dem, der havde lavet min tidligere hjemmeside. Og samarbejdet har fra først til sidst været meget positivt og givende. Hver gang har jeg har været urolig, for ny hjemmeside er jo en ret personlig ting, så har Monica været meget støttende ved at rykke ud med hurtige guides, forklaringer og løsninger.
Martin Østergaard – Martin Østergaard Rådgivning