Miløk
WEBSITE, VISUEL IDENTITET
Miløk var en nystartet virksomhed, der selv designer, producerer og sælger det skønneste babytøj.
De havde selv en klar holdning til farver og billeder, men udover det havde de brug for en webshop og en visuel identitet.

OPGAVEN
Opgaven bestod i at skabe et sammenhængende visuelt univers efter kundens ønsker. De kom med forslag til farver og logo, men det skulle sættes sammen til en meningsfuld helhed.
Kunden havde også brug for en webshop til at sælge sine produkter på. Der skulle være mulighed for udvikling af shoppen på sigt, men for nu lægges ca. 4 produkter ind.
De ville gerne oplæres i at kunne opdatere, vedligeholde og udvikle deres egen hjemmeside.
Løsningen
Kunde: Miløk

Hjemmesidedesign

WooCommerce Webshop

Visuel identitet

+10 sider

Illustrationer

WordPress opbygning

Divi builder

Cookienotifikation

Basis SEO

Responsivt website
Løsningen blev en smuk sammensætning af farver, der understreger mærkets passion for miljøet og naturen. De jordlige nuancer passer rigtig godt sammen med deres første kollektion af tøj, og det hele giver en varm og tryg helhedsfornemmesle. Besøgende får med det samme en følelse af Miløks brand.
Hjemmesiden blev designet i WordPress med WooCommerce for at give kunden den ønskede mulighed for udvikling på sigt. Jeg var support på Miløks opsætning af shoppen, så de undervejs fik lov at afprøve og lære, hvordan de bedst kan arbejde med deres hjemmeside og lægge produkter ind.
For os handlede det om, at finde en person som kunne skabe det visuelle udtryk, som vi ønskede på vores kommende webshop. Samtidig en med god erfaring, stort know-how også indenfor SEO. Derfor valgte vi Monica. Monica er passioneret omkring hendes opgaver og derfor også menneskerne bag. I et samarbejde med hende følte vi os trygge, mødt og som et hold med god kommunikation! Det har været en fornøjelse, Monica. Tak og god vind!
Nina Truong – Miløk