MØLLGAARD
ENTREPRENØR & ANLÆG
LOGO, VISUEL IDENTITET
Møllgaard Entreprenør & Anlæg var en helt nystartet virksomhed, der havde brug for grundlæggende visuel identitet og logo, så han kunne få gang i sin forretning.
Målet var at se professionel og erfaren ud, selvom han ikke havde været i branchen så længe.

OPGAVEN
Niclas, der ejer Møllgaard Entreprenør & Anlæg, ønskede et gennemgående visuelt udtryk, der kunne bruges både online, fysisk og på bil og tøj. I anlægsbranchen er det vigtigt at kunne bruge de fysiske elementer som markedsføring, så derfor skulle det være noget, der var let genkendeligt og som samtidig så professionelt ud.
Løsningen
Kunde: Møllgaard Entreprenør & Anlæg

Visuel identitet

Logo

Design til bil

Design til tøj
Kunden ønskede et logo, der med det samme gør det tydeligt for kunder, hvad virksomheden kan. Når det bruges på tøj og arbejdsbil er det en del af virksomhedens markedsføring.
Det måtte gerne være et traditionelt logo, men stadig visuelt attraktivt.
Vi valgte at arbejde med gravemaskinen som figur, men at inkorporere den som en del af et mere lukket logo.
Design til bil og tøj blev udført med reklameværdien for øje. Tekst, telefonnummer og logo er placeret således, at forbipasserende har størst mulighed for at få øje på det, de skal bruge.
Uden at genere nogen, kan man nok godt sige, at byggebranchen ikke altid har de bedste logoer. Så når Niclas kommer ud i landet med et overbevisende og gennemgående visuelt udtryk, som oven i købet er let at forstå og afkode, så er han allerede foran nogle af sine konkurrenter.
Resultater


